Hallo lieve mens, ik ben Tara. Een intuitief sterk medium, coach en healer. Ik ben heldervoelend, helderziend en helderhorend. Ik werk vooral energetisch en vaak met de gidsen en engelen. Ook kunnen er kaarten aan te pas komen. Maar het meest vertrouw ik op mijn intuïtie en mijn Hogere Zelf. Het kan wel eens dat er een boodschap van een geliefde overledene doorkomt. En met een foto-reading zijn we ook al enkele stappen verder. Gaat u door een moeilijke periode. Heeft u antwoorden, inzichten of begeleiding nodig, dan help ik u graag. Een luisterend oor, ik ben er voor u. Familie, werk, de liefde, financien, Zonder beoordeling, focus ik mij op u en de vragen die u bezig houden. Als spiritueel coach begeleid ik u tot het vinden van de sleutel om nieuwe deuren te openen en hoofdstukken die u niet meer dienen, achter u te laten. Ik leer uzelf te herkennen en erkennen. Dit kan diep gaan, maar de connectie met jezelf is uiteindelijk de kracht dat ervoor zorgt dat u vanuit vrede, liefde en hoop kunt leven en in vertrouwen kan groeien als mens. Twijfel niet om mij te contacteren. Warme groetjes, Tara.
Getuigenissen Tara
Hoi Tara,
Zoals beloofd een getuigenis. heel veel voorspellingen zijn uitgekomen super van je.
Groetjes Jackie.
Jackie
Heel fijn gesprek en alles klopt een goede aanrader. Ik vind Tara een heel goed medium. Gisteren was voor mij een baaldag. Dankzij u zie ik weer licht. Ik weet nu wat me te doen staat. Bedankt voor de steun. Mette.
Mette
Tara al eerder wat geplaatst en ook nu weer meerdere dingen uitgekomen, zoals contact vanuit iemand en hoe het contact zou verlopen. En je wist heel goed aan te voelen hoe ik er nu in sta. Het leukste deel wat je zag, kan ik niet mee wachten om met je te delen. Liefs Xenia.
Xenia
Lieve Tara, bedankt voor vanavond om naar me te luisteren en te helpen. Ik voel me een stuk lichter en bel je over een poosje weer terug. Bel je over een aantal weken weer terug. Dank voor alles Jo.
Jo
Heel bijzondere dame met geweldige gave en een wijsheid om u tegen te zeggen.
Zalige vrouw, dankjewel. Liefs.
Veronica
Tara geeft altijd duidelijk aan hoe de vork in de steel zit, zeer goed met invoelen en je goeie handvaten aan te reiken, ga zo door. ik spreek je al even en altijd tevreden geweest met je reading, houdt je ook niet onnodig aan de lijn, ga zo door liefs Evelyn.
Evelyn
Lieve, lieve Tara, wat bent u een fijne vrouw om mee te praten, u geeft in rot tijden het gevoel van positiviteit, van de week u nog gesproken en hebben ook fijn gelachen. En nu goede kans dat alles waar ik van droom uitkomt. Hoor u snel weer, want tja de onzekerheid blijft. Liefs Franne.
Franne
Je bent vlot en eerlijk. Indrukwekkend zo duidelijk, zonder poespas geeft ze boodschappen door die dan ook nog raak zijn. Ze kan de situatie duidelijk inschatten en biedt je een enorme ondersteuning aan. Ik blijf haar zeker bellen.
Betty
Goeie gesprekken met Tara en sommige voorspellingen zijn uitgekomen. Ze weet ook precies te beschrijven hoe een persoon is.
Anoniem
Het is steeds aangenaam om met Tara te praten ze heeft mij steeds een goed gevoel, tot later nog eens, grs Inge